תו תקן לצימרים

תו תקן לצימרים רוב החדרים בארץ הם אינם בעלי תו אמון- הכוונה היא שיש ארגון שנקרא אמון הציבור הדואג לבקר בחדרי אירוח ולוודא כי הם מציעים רמה מסוימת של נופש, ארוחת בוקר, אטרקציות במתחם וכדומה ועל פי הקריטריונים נותן להם את תו האמון.

 צימרים בצפון למשפחות זוגות

לא כל החדרים עומדים בתקנים האלה והכוונה היא לאו דווקא לכך שהם מוזנחים- הכוונה היא שהפרוצדורה לקבל את התו היא ארוכה, לוקחת מספר שבועות אם לא יותר לביקורים שונים יחסית של הארגון ובנוסף לכך לא כל החדרים מכינים בעצמם את ארוחת הבוקר אלא מזמינים מבעלי עסק שכן מכינים ארוחות בוקר- ובלי ארוחת בוקר אין תו אמון. לכן אל תרוצו ישר לבדוק לאילו חדרים יש תו אמון כי הנכם יכולים להפסיד המון צימרים מושלמים בדרך וכלל לא מובטח לכם שצימר בעל תו אמון יענה על הדרישות שלכם ויתאים לכם. מסלולי טיול ואטרקציות צמרים בצפון במרכז או בדרום נמצאים תמיד באזורים בהם יש אטרקציות מאוד מעניינות לגדולים ולקטנים. ישנם טיולים רגליים בשמורות חורש ומסלולי טיול בנחלים, וודיות, חורשות יער, נחלים ומפלים וכדומה, טיולים המתאימים לאוהבי האקסטרים- צניחה חופשית, סנפלינג, נהיגה ברכבי שטח, טיסה בטרקטורון מעופף ועוד.

 

כמובן שישנן סדנאות מיוחדות להורים ולילדים, יצירה, מוסיקה, תנועה, פיסול ועוד. למי מכם שאוהב את הרוגע והשלווה ישנם טיפולים ארומתרפיים, עיסויים, רפלקסולוגיה, סדנאות ריפוי שונות, עיסוי רקמות עמוק ועוד. אטרקציות לקיץ- לכל תקופה יש את האטרקציות שלה, בקיץ תיהיה לכם האופציה ליהנות ממסלולי טיול בנחלים קרירים ונעימים, נהר הירדן שזורם כל השנה כמובן והמים שלו קפואים!!! בלתי רגיל לימים חמים, ישנם מסלולי טיול שהינם מוצלים וכך לא תפחדו לטייל עם הילדים גדולים ושמישהו חס וחלילה יתייבש למשל- נחל כזיב, נחל עמוד עליון, נחל קדש- כל אלו מסלולים מוצלים ונעימים! וכמובן לא נשכח את חופי הים שללא ספק נבקר בהם פעם או פעמיים בקיץ. אטרקציות לחורף- אומנם נופו של החרמון ישר מתנוסס במוחכם אך זו לא האופציה היחידה לעשות חיים בחורף!

 

ישנן תצפיות ציפורים מדהימות באגמון החולה, מרכז קנדה שנמצא במטולה עם בריכה פרטית אולימפית מחוממת ומקורה, החלקה על הקר, אולם כדורסל ועוד, מנהרות הכותל שתמיד עושות הרגשה טובה כשמבקרים בהן וכמובן חגיגות "דרום אדום" בנגב מתחילת ינואר שהאזור כולו נצבע בפריחה אדומה מקסימה.

 

לדעתנו- אם הנכם יוצאים לנופש עם בני אנוש שאתם החשים חיבה אחד לשני, בני אנוש שמטבעם שמחים וכאלו שבאמת טוב לכם איתם, לא באמת חשוב היכן תבחרו לנפוש- הנכם תיהנו. גם אם הנקודה לא לרוחכם, גם אם התאכזבתם מהמראה או מהאטרקציות שסביב- דעו לקחת את זה בכיף, בהנאה וכחוויה! אז דעו לחייך- בסופו המוחלט של דבר הכל לטובה!